Pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

S spletno stranjo weld.si upravlja (v nadaljevanju »ponudnik«):

Weld d.o.o.
Veselovo nabrežje 2a
1234 Mengeš
Davčna številka: SI15088413

S pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne strani, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov.

2. Dostopnost informacij 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

3. Vsebina, objavljena na spletni strani

Ponudnik se na spletni strani trudi objavljati točne in najnovejše podatke, vendar za točnost podatkov ne prevzema odgovornosti. Vsi obiskovalci, uporabniki, stranke ter partnerji uporabljajo vso objavljeno vsebino na lastno odgovornost!

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne odražajo lastnosti izdelka.

4. Reklamna elektronska sporočila 

Vsebovati morajo naslednje:

5. Pritožbe 

Ponudnik mora kupcem omogočiti pritožbo po različnih komunikacijskih tokovih (po telefonu, pošti, e-pošti) in ga/jo vseskozi obveščati o statusu pritožbe.

V interesu podjetja je, da se vse pritožbe in morebitni spori rešujejo izvensodno, a vselej v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in drugimi, v Republiki Sloveniji veljavnimi zakoni.

Če stranka in podjetje spora ne moreta rešiti sporazumno, je za reševanje le-tega pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.

Telefon za pritožbe: 01 723 08 96

Naslov za pritožbe: info@weld.si

6. Povpraševanje, ponudba in naročilo

Potencialni kupec lahko ponudniku pisno, preko elektronske pošte, faksa, telefona ali osebno posreduje povpraševanje za želeno blago.

Ponudnik v najkrajšem možnem času po prejemu povpraševanja kupcu pisno, preko elektronske pošte, faksa, telefona ali osebno posreduje zahtevano ponudbo, preko katere kupca seznani s pogoji poslovanja (cena, dobavni pogoji, plačilni pogoji).

Kupec želeno blago lahko naroči pisno, preko elektronske pošte, faksa, telefona ali osebno. Kupec z naročilom potrjuje, da se strinja s pogoji, ki so mu bili predhodno posredovani s ponudbo.

7. Akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so časovno omejeni in se lahko med seboj razlikujejo.

Vse na spletni strani objavljene cene so navedene v evrih (€). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

8. Dobava in dostava 

Za blago, ki je na zalogi, je rok dobave 1-2 delovna dneva, v ostalih primerih pa do 30 dni po prejetem naročilu.

Način prevzema blaga je stvar medsebojnega dogovora med ponudnikom in kupcem:

  1. Kupec lahko osebno prevzame blago na sedežu ponudnika.
  2. Ponudnik lahko osebno dostavi blago na sedež kupca oz. na dogovorjeni naslov, v roku, ki je predhodno dogovorjen.
  3. Ponudnik lahko preko pošte dostavi blago na sedež kupca oz. na dogovorjeni naslov, v roku, ki je predhodno dogovorjen:
    • Dobavni rok za blago na zalogi je 1-2 delovna dneva.
    • Naročila, prejeta med delavniki do 14. ure, ponudnik navadno pošlje še isti dan, ostala naročila pa naslednji delovnik (velja za blago, ki je na zalogi). Vse pošiljke dostavlja Pošta Slovenije, razen če ni drugače dogovorjeno.
    • Ob naročilu naročnik lahko navede tudi poljubni naslov za dostavo (ki se razlikuje od naslova naročnika).
    • Ponudnik zaračunava stroške dobave v skladu s cenikom Pošte Slovenije, razen če ni v konkretnem primeru drugače dogovorjeno.
    • Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

9. Spremembe pogojev poslovanja

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila ter brez vnaprejšnje najave in strinjanja uporabnikov.

Želimo vam prijetno uporabo spletne strani!